Značky

Herdez

Značka Herdez vznikla v roce 1914. Byla založena panem Donem Enrique Herdezem Cruz v městě Monterrey, v Mexiku. Od svého založení se Herdez specializovala na výrobu a distribuci mexických potravin, včetně konzervovaných potravin, sals a dalších specialit. Od té doby se společnost postupně rozrůstala a stala se jednou z předních značek v oblasti mexické kuchyně, jak v Mexiku, tak i ve světě.

Herdez postupně rozšiřovala svůj sortiment a získávala další značky, které se staly součástí jejího portfolia. Mezi tyto značky patří například Del Fuerte, San Marcos a další.

V pozdějších letech se Herdez zaměřila na expanzi do zahraničí a získala si pozici na trzích mimo Mexiko, včetně Spojených států, Latinské Ameriky a dalších regionů. Herdez se neustále snaží inovovat a modernizovat své výrobní procesy a produkty, aby uspokojila měnící se potřeby zákazníků a zůstala konkurenceschopná na trhu.

Jarritos

Jarritos


Jarritos je značka nealkoholických nápojů v Mexiku, vlastněná Novamex, velkým nezávislým stáčecím konglomerátem se sídlem v El Pasu v Texasu.[1] Jarritos založil v roce 1950 Don Francisco "El Güero" Hill.[2][3]

Jarritos se vyrábí v ovocných příchutích, s třtinovým cukrem a jsou méně sycené než jiné oblíbené nealkoholické nápoje. Vyrábí se v Mexiku. Mnoho druhů Jarritos je přirozeně ochucených. Slovo jarrito znamená ve španělštině „malý džbán“ a odkazuje na mexickou tradici skladování nápojů v hliněných hrníčcích. Vyrábějí se v Mexiku a prodávají se po celé Americe a ve světě. Jarritos se dodávají ve skle a plastu o objemu 370 ml (13 US fl oz) a 600 ml (20 US fl oz) a také v 1,5litrových lahvích.

Dějiny
Původní Jarritos byl nápoj s příchutí kávy, než se přesunul na ovocné příchutě. Krátce po uvedení prvního Jarritos v Mexico City vyvinul Francisco Hill proces odstranění extraktu z tamarindové šťávy a vytvořil tak první nealkoholický nápoj s příchutí tamarindu v Mexiku: Jarritos Tamarindo. Hill rychle následoval s příchutěmi Mandarinka, Limetka a Fruit Punch, čímž získal větší podíl na trhu. Do roku 1960 si Jarritos zajistil distribuci v 80 procentech z 31 mexických států.[7]

Vývoz do Spojených států začal v roce 1988. Podle vydání knihy Mexico Greatest Brands z roku 2009 je každou minutu přepraveno přes hranice 6000 lahví Jarritos. Jarritos se nyní prodávají ve 42 zemích.

Jarritos a Nike spolupracovali na výrobě bot Nike Dunk inspirovaných Jarritos, které byly vydány v květnu 2023.

Frank's

OSTRÁ HISTORIE VE TVORBĚ
Ve 100 letech jsme viděli nějaké $#?T. Ale zatraceně, jestli nejsme nejlepší 100-letí na planetě, tak nevíme, kdo to je.

KOPNI TO DO ZÁŘEDU!
Píše se rok 1918. V Detroitu koňské povozy plně ustoupily automobilům, a přece, koho to vlastně zajímá. Protože v New Iberia v Louisianě se Adam Estilette a Jacob Frank spojili, aby vytvořili pálivou omáčku dokonale okořeněnou bohatou směsí kajenských papriček. Požehnej jejich pikantním srdcím.

Rychle vpřed do roku 1920, kde byla lahvována vůbec první láhev Frank's RedHot.

FAKT: Existuje pouze jedna z těchto původních lahví.

FAKT: Nenajali jsme ověřovatele faktů.

Cestování časem do roku 1964. Anchor Bar & Grill v Buffalu, NY. Rozhodnou se vymyslet Buffalo Wings. Rozhodnou se použít Franka k vynalezení Buffalo Wings. Nemyslete si, že se k tomuto tématu opravdu nemusíme vyjadřovat.

Sakra, je rok 1996. Buffalo Wings jsou teď tak populární, že Frank's RedHot® vytváří předem připravenou omáčku Buffalo Wing, protože kdo už chce něco míchat ručně, že? Je rok 1996. Na to není čas.

Přeskočme Y2K, protože o to opravdu nešlo. Jako vůbec.

Střih... 2009. Co to bylo? Náš slogan. „Dávám $#!t na všechno,“ vypadne ze sladkých rtů staré Ethel a vytrhne lidi z jejich komfortních zón, aby se už nikdy nevrátili.

Střih na současnost. (Toto může, ale nemusí být přesné vzhledem k tomu, v jakém roce to právě čtete, ale to není ve skutečnosti náš problém.) Frank's RedHot® je značka #1 American Hot Sauce, která se nyní prodává ve 20 zemích po celém světě a nevykazuje žádné známky toho, že by kdykoli v blízké budoucnosti přestal. (Opět nevíme, ve kterém roce to čtete, tak nám prosím dejte vědět, co se nakonec stalo.)

Cholula

INSPIROVANÁ A AUTENTICKÁ PŘÍCHUŤ.
Vítejte v La Familia, kde sdílíme lásku k jedné lahodné pálivé omáčce. Cholula je založena na 100 let starém rodinném receptu, který se dědí z generace na generaci. Vyvážená a přístupná chuť Choluly a charakteristická dřevěná zátka, vyrobené v Mexiku, z ní udělaly oblíbenou po celém světě.

Cholula je prémiová pálivá omáčka vyrobená ze směsi papriček arbol a piquin a také s řadou regionálních koření. Naše jednoduchá, ale komplexní chuť pokrmy pozvedne a nejlépe se hodí k  čerstvým potravinám.

PERFEKTNÍ PŘÍCHUŤ
Každá kapka Choluly dodává vyvážené teplo a vrstvy chuti. Jsme důvěryhodným průvodcem vysoce kvalitními potravinami se specializací na mexickou kuchyni. Oslavujeme nové i staré recepty a nedokážeme potlačit nadšení z prvního sousta. Ať už to je třepání Choluly na tacos nebo přidávání pár kapek do klasické snídaně, budeme vás neustále vracet a říkat víc, prosím.

 

JAK VYSLOVUJETE CHOLULA (CHOE-LOO-LA)?
Na úpatí úchvatné sopky Popocatépetl leží starobylé město Cholula. Město Cholula je nejstarší dosud obydlené město v Severní Americe (2500 let staré!), kde naše pálivá omáčka získala své jméno před více než 100 lety.

 

PÁLIVÁ OMÁČKA S DŘEVĚNOU ZÁTKOU.
Dřevěná zátka Cholula je výraznou pečetí kvality a autenticity. Symbolizuje péči a řemeslo, které je součástí každé láhve Choluly.

Tyto zátky vyrobené  z bukového dřeva a oslavují tradici mexického řemesla.

Barva dřevěného uzávěru je specificky přizpůsobena tak, aby korelovala s každou chutí.

Hari masa

Naše historie
HARI MASA je 100% mexická společnost s 20 lety na trhu, založená skupinou podnikatelů v průmyslu těsta a tortilly ve městě Monterrey, N.L.

Máme 3 závody na severovýchodě, jihovýchodě a Pacifiku, stejně jako distribuční centra...

Mise
Vyrábějte bezpečné a kvalitní produkty s vynikajícím přístupem k servisu za konkurenceschopné ceny prostřednictvím nízkých nákladů a snadno použitelných produktů, což přináší spokojenost všem našim zákazníkům.

Vidění
Být společností s pevnou organizační strukturou, která poskytuje blahobyt svým klientům, zaměstnancům, zákazníkům a dodavatelům. Upevnit národní a mezinárodní vedoucí postavení naší společnosti prostřednictvím růstu, kvality a komplexního zlepšování naší organizace a promítat důvěru v naši práci.

Politika bezpečnosti a kvality
Ve společnosti HARI MASA jsme odhodláni vyrábět bezpečné, kvalitní produkty a služby, které překračují očekávání našich zákazníků, a proto se snažíme udržovat standardy, které nám umožňují chránit naše spotřebitele, vyhodnocovat naše dodavatele, procesy a výrobní postupy v souladu s systém řízení bezpečnosti potravin a se zákonnými požadavky.

Lol-Tun

V Lol-Tun vytváříme produkty, které tradičně reprezentují mexickou rodinu, s vřelostí, nasazením a přirozenou autentickou chutí. Pokládáme vám na stůl jídlo, které si vychutnáváme s našimi rodinami, jsme odrazem hodnot, které nás spojují jako pracovní tým a sílu, která nás posouvá každý den, nacházíme ve spokojenosti našich zákazníků.

CTÍME TRADICE
Productos Lol-Tun SA de CV, jako konsolidovaná společnost s více než 40 lety a lídrem v této kategorii, se neustále zaměřujeme na zajištění kvality našich produktů, abychom zaručili zdraví spotřebitelů, inovujeme den za dnem ve vytváření, zlepšit rozmanitost nabídky novými produkty, které jsou přínosem pro rodiny v Mexiku i mimo něj.

La Costeña

Samozřejmě, mohu poskytnout další informace o společnosti La Costeña:

  1. Historie: La Costeña byla založena v roce 1923 v městě San Mateo na severu Mexika. Od svých počátků se zaměřovala na výrobu konzervovaných potravin, zejména fazolí, chilli papriček a dalších mexických specialit.

  2. Výrobky: Společnost nabízí širokou škálu produktů, včetně různých druhů fazolí (např. černé fazole, pinto fazole), chilli papriček, sals, omáček, kukuřice, nachos, jalapeño papriček a dalších. Jejich produkty jsou obecně známé pro autentickou chuť a kvalitu.

  3. Export: La Costeña exportuje své produkty do mnoha zemí po celém světě, což z ní činí jednoho z předních výrobců mexických konzervovaných potravin na mezinárodním trhu.

  4. Inovace: Společnost se neustále snaží inovovat a rozšiřovat svou nabídku produktů. To zahrnuje vývoj nových receptur, balení a technologií, aby zůstala relevantní a konkurenceschopná na trhu.

  5. Společenská odpovědnost: La Costeña si je vědoma své role v komunitě a angažuje se v různých společenských projektech a iniciativách, jako je podpora udržitelného zemědělství, vzdělávání a ochrana životního prostředí.

Celkově je La Costeña dobře známá značka s dlouhou historií a silným zaměřením na kvalitu a autenticitu mexických konzervovaných potravin. Je oblíbená jak u místních spotřebitelů v Mexiku, tak u milovníků mexické kuchyně po celém světě.